Feriepenge

Zastanawiasz się czy poza zwrotem podatku z Danii możesz prosto i bez konsekwencji uzyskać inne świadczenia? Dobrze trafiłeś.

Dodatek wakacyjny

W Danii

Zastanawiasz się czy poza zwrotem podatku możesz prosto i bez konsekwencji uzyskać inne świadczenia? Dobrze trafiłeś.

Odzyskaj swoje pieniądze

Wypełnij formularz, a oddzwonimy do Ciebie i zajmiemy się formalnościami.

LUB
>> Zostaw swój numer - oddzwonimy

lock Administratorem Twoich danych osobowych jest EURO TAX PL ZWROT PODATKU S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-659), ul. Władysława Sikorskiego 2-8. Twoje dane przetwarzane są w celu odpowiedzi na wiadomość wysłaną za pomocą formularza kontaktowego, podjęcia na Twój wniosek określonych działań przed zawarciem umowy lub wysłania Tobie treści marketingowych. Masz prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, cofnięcia w każdym momencie udzielonej zgody bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Z administratorem danych możesz skontaktować się pod adresem e-mail: [email protected] Masz również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.

Świadczymy także wiele innych usług, między innymi pomożemy Ci w uzyskaniu dodatku wakacyjnego - Feriepenge z Danii.

Jako, że Polska znajduje się w Unii Europejskiej możesz ubiegać się o szereg świadczeń i zasiłków dostępnych w kraju, w którym pracujesz lub pracowałeś.

Jeśli pracujesz lub pracowałeś w Danii Twój pracodawca odprowadzał część Twojego wynagrodzenia na specjalny fundusz - Feriekonto.

Możesz starać się o wypłatę tych środków z tytułu dodatku wakacyjnego Feriepenge. Wystarczy, że wypełnisz formularz zgłoszeniowy, podając dane kontaktowe lub kontaktując się z nami telefonicznie, a postaramy się o przyznanie Ci dodatku Feriepenge z Danii!

Masz pytania lub wątpliwości? Skontaktuj się z nami

To tylko kilka kroków

first_step

Wyślij zgłoszenie

second_step

Zadzwonimy do Ciebie

third_step

Zajmiemy się formalnościami

fourth_step

Otrzymasz pieniądze

Pytania i odpowiedzi

1. Czym jest Feriepenge?

Jest to tak zwany dodatek wakacyjny, o który mogą starać się osoby legalnie pracujące w Danii. Pracodawca odprowadza część wynagrodzenia na specjalny fundusz pracownika (Feriekonto), następnie pracownik może starać się o wypłatę zgromadzonych tam środków.

2. Kto może ubiegać się o Feriepenge?

O wypłatę środków z tytułu Feriepenge mogą się starać osoby, które nadal pracują w Danii oraz osoby, które zakończyły już zatrudnienie u duńskiego pracodawcy.

3. Jakie dokumenty są potrzebne, aby ubiegać się o Feriepenge?

Podstawą do pozyskania Feriepenge jest posiadanie nemID, który jest nadawany po zarejestrowaniu w duńskim urzędzie.

Jeśli nie posiadasz NEMkonta możemy je dla Ciebie założyć i na tej podstawie pozyskać dodatek wakacyjny.

4. Po jakim czasie mogę spodziewać się wypłaty dodatku?

Czas oczekiwania na wypłatę środków jest uzależniony od indywidualnej sytuacji, jednak jest to średnio ok. 2 miesięcy.

5. Ile wynosi Feriepenge?

Dodatek wakacyjn Feriepenge są to środki odprowadzane z wynagrodzenia pracownika, dlatego kwota dodatku jest uzależniona od wysokości zarobków i czasu pracy. Dopiero po otrzymaniu kompletu informacji dotyczących indywidualnej sytuacji, można oszacować kwotę świadczenia.

6. Kiedy mogę starać się o Feriepenge?

Rok urlopowy w Danii trwa od 1 maja do 30 kwietnia roku kolejnego. Osoby, które nadal pracują w Danii mogą ubiegać się o wypłatę świadczenia dopiero po wykorzystaniu urlopu w danym roku urlopowym, czyli aby jak najszybciej uzyskać świadczenie warto zająć się jego pozyskaniem na chwilę przed rozpoczęciem następnego roku urlopowego (kwiecień/maj).

W przypadku osób, które zakończyły już pracę w Danii, nie ma potrzeby oczekiwania do zakończenia roku urlopowego, ponieważ  urząd nie wymaga wykorzystania całego przysługującego urlopu. W takiej sytuacji o świadczenie można wnioskować nie później niż w ciągu 6 miesięcy od opuszczenia Danii.

Pobierz dokumenty

Możesz też sam wydrukować dokumenty, wypełnić je, podpisać i odesłać do nas.
W tym celu pobierz umowę ramową oraz formularz.

Umowa ramowa

Plik pdf, 0.2MB

Formularz

Plik pdf, 0.9MB