Zwrot ubezpieczenia Z Holandii

Zastanawiasz się czy poza zwrotem podatku możesz prosto i bez konsekwencji uzyskać inne świadczenia? Dobrze trafiłeś.

Zwrot ubezpieczenia

Z Holandii

button

Odzyskaj swoje pieniądze

Wypełnij formularz, a oddzwonimy do Ciebie i zajmiemy się formalnościami.

LUB
>> Zostaw swój numer - oddzwonimy

Świadczymy także wiele innych usług, między innymi pomożemy Ci w odzyskaniu zwrotu dodatku do ubezpieczenia - Zorgtoeslag z Holandii, który może wynosić nawet 83 euro miesięcznie.

Jako, że Polska znajduję się w Unii Europejskiej możesz ubiegać się o szereg świadczeń i zasiłków dostępnych w kraju, w którym pracujesz lub pracowałeś.

Jeśli pracujesz lub pracowałeś w Holandii masz obowiązek opłacania ubezpieczenia zdrowotnego indywidualnie bądź grupowo.

Możesz starać się o zwrot dodatku do ubezpieczenia zdrowotnego - Zorgtoeslag.

Wystarczy, że wypełnisz formularz powyżej wybierając Holandia i podając dane kontaktowe lub kontaktując się z nami telefonicznie, a postaramy się o przyznanie Ci świadczenia Zorgtoeslag!

Masz pytania lub wątpliwości? Skontaktuj się z nami

To tylko kilka kroków

first_step

Wyślij zgłoszenie

second_step

Zadzwonimy do Ciebie

third_step

Zajmiemy się formalnościami

fourth_step

Otrzymasz pieniądze

Pytania i odpowiedzi

1. Kto może ubiegać się o Zorgtoeslag?

Jest to dodatek ubezpieczeniowy przyznawany przez holenderski urząd skarbowy Belastingdienst Toeslagen. Można go otrzymać maksymalnie za rok wstecz. Jest on wypłacany miesięcznie. Wniosek za rok 2016 możemy zgłaszać do 01.09.2017. W Holandii istnieje obowiązek opłacania ubezpieczenia zdrowotnego i ciąży on na pracowniku, ale najczęściej pracodawca wykupuje ubezpieczenia grupowe dla osób zatrudnionych. Kwota składek waha się w granicach od 80 – 120 euro miesięcznie. Ubiegać się o ten zasiłek może osoba pracująca na terenie Holandii, która ukończyła 18 rok życia, opłaca ubezpieczenie indywidualne bądź grupowe (przez pracodawcę), a jej dochody nie przekroczyły 26,216 euro.

2. Jaka jest wysokość Zorgtoeslag?

Maksymalna wysokość to 83 euro miesięcznie za rok 2016 dla osób samotnych i 158 euro miesięcznie dla małżeństw. Możesz starać się również o Zorgtoeslag wraz z partnerem fiskalnym, a kwota zasiłku będzie zależna od łącznych dochodów jakie uzyskaliście w danym roku. Maksymalny dodatek ubezpieczeniowy, jaki możesz otrzymać wraz z partnerem fiskalnym to 149 euro na miesiąc.

3. Jakie są wymagane dokumenty przez urząd holenderski?

Belastingdienst Toeslagen wymaga wypełnionego wniosku na Zorgtoeslag. Ponadto potrzebujemy:

• Kopię dowodu osobistego

• Jarograaf lub salaris od holenderskiego pracodawcy

• Potwierdzenie ubezpieczenia (jeśli nie jesteś w stanie jej uzyskać, możesz wysłać do nas dane firmy ubezpieczeniowej, a my zrobimy to za ciebie)

• Informacja o szacowanym całkowitym dochodzie za rok 2016

4. Jakie informacje potrzebne są do ubiegania się o Zorgtoeslag?

Aby ubiegać się o Zorgtoeslag, należy dokładnie odpowiedzieć na wszystkie pytania zawarte na naszym formularzu zgłoszeniowym.

5. Jak długo czeka się na zasiłek?

Czas oczekiwania szacuje się od 8 do 14 tygodni, w przypadku nietypowych sytuacji może się on przedłużyć.

Pobierz dokumenty

Możesz też sam wydrukować formularze, wypełnić je, podpisać
i odesłać do nas.

Formularz