Zwrot ubezpieczenia z Holandii

Zwrot ubezpieczenia Z Holandii

Zastanawiasz się czy poza zwrotem podatku możesz prosto i bez konsekwencji uzyskać inne świadczenia? Dobrze trafiłeś.

Zwrot ubezpieczenia

Z Holandii

Odzyskaj swoje pieniądze

Wypełnij formularz, a oddzwonimy do Ciebie i zajmiemy się formalnościami.

LUB
>> Zostaw swój numer - oddzwonimy

lock Administratorem Twoich danych osobowych jest EURO TAX PL ZWROT PODATKU S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-659), ul. Władysława Sikorskiego 2-8. Twoje dane przetwarzane są w celu odpowiedzi na wiadomość wysłaną za pomocą formularza kontaktowego, podjęcia na Twój wniosek określonych działań przed zawarciem umowy lub wysłania Tobie treści marketingowych. Masz prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, cofnięcia w każdym momencie udzielonej zgody bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Z administratorem danych możesz skontaktować się pod adresem e-mail: [email protected] Masz również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.

Świadczymy także wiele innych usług, między innymi pomożemy Ci w odzyskaniu zwrotu dodatku do ubezpieczenia - Zorgtoeslag z Holandii, który może wynosić nawet 107 euro miesięcznie.

Jako, że Polska znajduje się w Unii Europejskiej możesz ubiegać się o szereg świadczeń i zasiłków dostępnych w kraju, w którym pracujesz lub pracowałeś.

Jeśli pracujesz lub pracowałeś w Holandii masz obowiązek opłacania ubezpieczenia zdrowotnego indywidualnie bądź grupowo.

Możesz starać się o zwrot dodatku do ubezpieczenia zdrowotnego - Zorgtoeslag.

Wystarczy, że wypełnisz formularz powyżej wybierając Holandia i podając dane kontaktowe lub kontaktując się z nami telefonicznie, a postaramy się o przyznanie Ci świadczenia Zorgtoeslag!

Masz pytania lub wątpliwości? Skontaktuj się z nami

To tylko kilka kroków

first_step

Wyślij zgłoszenie

second_step

Zadzwonimy do Ciebie

third_step

Zajmiemy się formalnościami

fourth_step

Otrzymasz pieniądze

Pytania i odpowiedzi

1. Kto może ubiegać się o Zorgtoeslag?

Jest to dodatek ubezpieczeniowy przyznawany przez holenderski urząd skarbowy Belastingdienst Toeslagen. Można go otrzymać maksymalnie za rok wstecz. Jest on wypłacany miesięcznie. Wniosek za rok 2020 możemy zgłaszać do 01.09.2021. W Holandii istnieje obowiązek opłacania ubezpieczenia zdrowotnego i ciąży on na pracowniku, ale najczęściej pracodawca wykupuje ubezpieczenia grupowe dla osób zatrudnionych. Kwota składek waha się w granicach od 105 – 120 euro miesięcznie. Ubiegać się o ten zasiłek może osoba pracująca na terenie Holandii, która ukończyła 18 rok życia, opłaca ubezpieczenie indywidualne bądź grupowe (przez pracodawcę), a jej dochody nie przekroczyły w 2020 roku 30 558 euro.

2. Jaka jest wysokość Zorgtoeslag?

Maksymalna wysokość to 104 euro miesięcznie za rok 2020 dla osób bez partnera fiskalnego i 199 euro miesięcznie dla rozliczenia z partnerem fiskalnym.

Maksymalna wysokość dodatku za rok 2021 to 107 euro miesięcznie dla osób bez partnera fiskalnego i 200 euro miesięcznie dla rozliczenia z partnerem fiskalnym.

3. Jakie są wymagane dokumenty przez urząd holenderski?

Aby uzyskać dodatek do ubezpieczenia zdrowotnego potrzebujemy:

• Kopię dowodu osobistego

• Jarograaf lub salaris od holenderskiego pracodawcy

• Potwierdzenie ubezpieczenia (jeśli nie jesteś w stanie jej uzyskać, możesz wysłać do nas dane firmy ubezpieczeniowej, a my zrobimy to za ciebie)

• Informacja o szacowanym całkowitym dochodzie za rok 2020

4. Jakie informacje potrzebne są do ubiegania się o Zorgtoeslag?

Aby ubiegać się o Zorgtoeslag, należy dokładnie odpowiedzieć na wszystkie pytania zawarte na naszym formularzu zgłoszeniowym.

5. Jak długo czeka się na zasiłek?

Czas oczekiwania szacuje się od 8 do 14 tygodni, w przypadku nietypowych sytuacji może się on przedłużyć.

Pobierz dokumenty

Możesz też sam wydrukować dokumenty, wypełnić je, podpisać i odesłać do nas.
W tym celu pobierz umowę ramową oraz formularz.

Umowa ramowa

Plik pdf, 0.2MB

Formularz

Plik pdf, 0.6MB