Zwrot podatku Z Austrii

Pracowałes na terenie Austrii i zastanawiasz się jak prosto i bez konsekwencji odzyskać część nadpłaconego tam podatku? Dobrze trafiłeś.

Zwrot podatku

Z Austrii

button

Odzyskaj swoje pieniądze

Wypełnij formularz, a oddzwonimy do Ciebie i zajmiemy się formalnościami.

Zwrot podatku z Austrii jest możliwy do odzyskania w prosty sposób. Średni zwrot podatku z Austrii to 4 087 zł, a pieniądze te należą Ci się nawet jeśli pracowałeś przez krótki czas.

Ponadto rozliczenie z austriackim urzędem nie powoduje problemów z rozliczeniem z urzędem skarbowym w Polsce.

Jeżeli pracujesz bądź pracowałeś na terenie Austrii, to możesz odzyskać nadpłacony podatek. Zwrot podatku z Austrii może wynieść nawet kilkaset euro, dlatego też warto podjąć starania, aby go odzyskać. Wystarczy posiadać kartę podatkową wydaną przez pracodawcę.

Chcesz odzyskać podatek z Austrii? To proste, nie musisz nawet wychodzić z domu!

Wypełnij formularz zamieszczony powyżej, a my oddzwonimy, pomożemy w dopełnieniu wszelkich formalności i odzyskamy dla Ciebie maksymalny zwrot podatku!

Za naszą usługę zapłacisz dopiero po odzyskaniu pieniędzy, dlatego również na zależy na sukcesie Twojej sprawy.

W ciągu 48 godzin od przesłania formularza skontaktuje się z Tobą nasz konsultant i odpowie na każde pytanie związane ze zwrotem podatku z Austrii. Możesz także dowiedzieć się więcej dzwoniąc na naszą infolinię pod numer: 71 799 0 600 To nic nie kosztuje i do niczego Cię nie zobowiązuje!

Nie posiadasz niezbędnych dokumentów?

Nic straconego - postaramy się o ich uzyskanie od Twojego pracodawcy!

Masz pytania lub wątpliwości? Skontaktuj się z nami

To tylko kilka kroków

first_step

Wyślij zgłoszenie

second_step

Zadzwonimy do Ciebie

third_step

Zajmiemy się formalnościami

fourth_step

Otrzymasz pieniądze

Pytania i odpowiedzi

1. Kto ma obowiązek rozliczenia się?

Obowiązek rozliczenia się w Austrii mają przede wszystkim osoby:

• zameldowane w Austrii
  • Z nieograniczonym obowiązkiem podatkowymK
  • Których dochód roczny przekroczył 11.000 Euro
  • które miały miejsce w ciągu roku więcej niż jednego pracodawcę
  • które dostały wezwanie do rozliczenia z urzedu skarbowego w Austrii

Zeznanie podatkowe należy złożyć do 30 września roku następnego. Osoby z ograniczonym obowiązkiem podatkowych nie muszą się rozliczać.

2. Kto jest rezydentem w Austrii?

3. Do ilu lat wstecz moge ubiegać się o zwrot nadpłaconego w Austrii podatku?

O zwrot podatku można ubiegać się nawet do 5 lat wstecz.

4. Czy istnieje mozliwość odzyskania całego zapłaconego podatku w Austrii?

Sytuacja taka jest możliwa wówczas, gdy zarobiona kwota nie przekracza kwoty wolnej od podatku w danym roku podatkowym.

5. Czym jest dokument Lohnzettel?

Lohnzettel to odpowiednik polskiej karty podatkowej, który otrzymuje się od pracodawcy do końca lutego każdego roku (w formie papierowej), opcjonalnie w formie elektronicznej do końca stycznia. Dokument ten umożliwia ubieganie się o zwrot podatku.

6. Co zrobić w przypadku braku Lohnzettel?

Możesz zgłosić się z prośbą o jego wystawienie bezpośrednio do pracodawcy lub powierzyć to zdanie nam. Bezpłatnie zdobędziemy dla Ciebie potrzebny dokument.

Pobierz dokumenty

Wolisz osobiście wydrukować, wypełnić i wysłać komplet formularzy, niezbędnych do odzyskania podatku z Austrii? Dodatkowa korzyść to
5% rabatu od naszej standardowej prowizji!

Formularz 2016

Plik pdf, 2.9MB

Formularz 2015

Plik pdf, 2.9MB

Formularz 2014

Formularz 2013

Formularz 2012

Więcej informacji

O zwrot nadpłaconego w Austrii podatku może ubiegać się każda osoba, która legalnie pracowała na terenie Austrii i przepracowała mniej niż 183 dni w danym roku. Poza tym osoba taka w innych krajach niż Austria, nie powinna posiadać dochodów wyższych niż 11 000 euro. Natomiast po przepracowaniu 6 miesięcy, możemy rozliczać się z podatku bez względu na wysokość dochodów poza granicami Austrii.

Podatek z Austrii można odzyskać nawet do pięciu lat wstecz a dokumentem umożliwiającym rozliczenie się z podatku jest Lohnzettel – odpowiednik polskiej karty podatkowej, który otrzymuje się od pracodawcy do końca lutego każdego roku (w formie papierowej), opcjonalnie w formie elektronicznej do końca stycznia.

Osoby, posiadające status rezydenta, mają obowiązek rozliczenia się. Rezydentem jest każda osoba, która przepracowała w Austrii ponad pół roku ciągiem lub gdy jej dochody w tym kraju wynoszą 90% całego dochodu rocznego.

Kalkulator podatkowy

Możesz starać się o zwrot podatku w wysokości

To około 2 890,00

Według kursu walut dnia 24XI2016 FXMoney