Zwrot Podatku z Austrii

Zwrot podatku Z Austrii

Pracowałes na terenie Austrii i zastanawiasz się jak prosto i bez konsekwencji odzyskać część nadpłaconego tam podatku? Dobrze trafiłeś.

Zwrot podatku

Z Austrii

Odzyskaj swoje pieniądze

Wypełnij formularz, a oddzwonimy do Ciebie i zajmiemy się formalnościami.

LUB
>> Zostaw swój numer - oddzwonimy

lock Administratorem Twoich danych osobowych jest EURO TAX PL ZWROT PODATKU S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-659), ul. Władysława Sikorskiego 2-8, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: [email protected] Twoje dane przetwarzane są w celu odpowiedzi na wiadomość wysłaną za pomocą formularza kontaktowego, podjęcia na Twój wniosek określonych działań przed zawarciem umowy lub wysłania Tobie treści marketingowych. Masz prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, cofnięcia w każdym momencie udzielonej zgody bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Masz również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.
lock .popover-body li { color:#000!important; } .popover-body p { display: block!important; } .popover-body p strong { text-align:left!important; }

Wskazanie administratora

Administratorem Twoich danych osobowych jest EURO-TAX.PL ZWROT PODATKU S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-659), ul. Władysława Sikorskiego 2-8 (dalej: „Administrator”).

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: [email protected] lub pisząc na adres pocztowy administratora.

Cele przetwarzania

1. Udzielenie odpowiedzi na wiadomości przesyłane za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej Administratora;
  2. Podjęcia na Twoje żądanie działań przed zawarciem umowy np. przesłania na Twoją prośbę dopasowanej do Twoich potrzeb oferty usług Administratora;
  3. Przesyłania Tobie treści marketingowych, w zależności od tego, który kanał komunikacji wybrałeś, do kontaktu telefonicznego lub do kontaktu mailowego, w celu prezentacji ofert i warunków handlowych oraz przesyłania spersonalizowanych informacji o produktach i usługach Administratora.

Podstawa prawna

1. Przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO - przetwarzanie jest niezbędne do realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora tj. budowaniu i rozwijaniu relacji z naszymi klientami oraz dążeniu do sprzedaży towarów i usług.
  2. Przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO – przetwarzanie jest niezbędne do zawarcia umowy lub podjęcia na Twoją prośbę działań przed jej zawarciem.
  3. Przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – tj. Twojej zgody udzielonej w zakresie otrzymywania treści marketingowych.

Okres przetwarzania

Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi na przesłaną za pośrednictwem formularza kontaktowego wiadomość, jednak nie dłużej niż 18 miesięcy od końca miesiąca, w którym nastąpił ostatni kontakt. W przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody, dane będą przetwarzane przez okres potrzebny dla realizacji celu, dla którego zostały zebrane lub wskazany w treści odrębnego oświadczenia o udzieleniu zgody, w każdym przypadku jednak nie dłużej niż do czasu jej odwołania.

Odbiorcy danych osobowych

Dane osobowe mogą zostać ujawnione przez Administratora wyłącznie zaufanym odbiorcom takim jak firmy dostarczające i obsługujące wybrane systemy lub rozwiązania informatyczne, dostawcom usług marketingowych oraz innym spółkom z grupy EuroTax.

Dane osobowe nie będą przekazywane poza obszar EOG ani udostępniane organizacjom międzynarodowym.

Przysługujące prawa

W związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych masz prawo do:

1. żądania dostępu do swoich danych osobowych,
  2. żądania sprostowania swoich danych osobowych,
  3. żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
  4. wniesienie sprzeciwu co do przetwarzania Twoich danych osobowych,
  5. cofnięcia w każdym momencie udzielonej zgody, co nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
  6. wniesienie skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania

Podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek ich niepodanie może w zależności od danego przypadku uniemożliwić nam udzielnie odpowiedzi na Twoją wiadomość, przeslanie naszej oferty lub treści marketingowych.

W procesie przetwarzania danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym do profilowania.

" data-toggle="popover" data-trigger="focus"> Administratorem Twoich danych osobowych jest Euro-Tax.pl Zwrot Podatku S.A. Więcej informacji.

Zwrot podatku z Austrii jest możliwy do odzyskania w prosty sposób. Średni zwrot podatku z Austrii to 4 087 zł, a pieniądze te należą Ci się nawet jeśli pracowałeś przez krótki czas.

Jeżeli pracujesz bądź pracowałeś na terenie Austrii, to możesz odzyskać nadpłacony podatek. Zwrot podatku z Austrii może wynieść nawet kilkaset euro, dlatego też warto podjąć starania, aby go odzyskać. Wystarczy posiadać kartę podatkową wydaną przez pracodawcę Lohnzettel oraz zaświadczenie UE/EEA.

Chcesz odzyskać podatek z Austrii? To proste, nie musisz nawet wychodzić z domu!

Wypełnij formularz zamieszczony powyżej, a my oddzwonimy, pomożemy w dopełnieniu wszelkich formalności i odzyskamy dla Ciebie maksymalny zwrot podatku!

Za naszą usługę zapłacisz dopiero po odzyskaniu pieniędzy, dlatego również nam zależy na sukcesie Twojej sprawy.

W ciągu 48 godzin od przesłania formularza skontaktuje się z Tobą nasz konsultant i odpowie na każde pytanie związane ze zwrotem podatku z Austrii. Możesz także dowiedzieć się więcej dzwoniąc na naszą infolinię pod numer: 71 799 0 600 To nic nie kosztuje i do niczego Cię nie zobowiązuje!

Nie posiadasz niezbędnych dokumentów od pracodawcy?

Nic straconego - postaramy się je uzyskać.

Masz pytania lub wątpliwości? Skontaktuj się z nami

To tylko kilka kroków

first_step

Wyślij zgłoszenie

second_step

Zadzwonimy do Ciebie

third_step

Zajmiemy się formalnościami

fourth_step

Otrzymasz pieniądze

Pytania i odpowiedzi

1. Kto ma obowiązek rozliczenia?

Obowiązek rozliczenia się w Austrii mają przede wszystkim osoby:

• zameldowane w Austrii
  • Z nieograniczonym obowiązkiem podatkowym
  • Których dochód roczny przekroczył 12.000 euro
  • które miał w ciągu roku więcej niż jednego pracodawcę i dochów wynosił
  • które dostały wezwanie do rozliczenia z urzedu skarbowego w Austrii

Papierową deklarację podatkową należy złożyć do 30 kwietnia roku następnego, natomiast do 30 czerwca można składać elektroniczne deklaracje przez FianzOnline. Nasza firma korzysta z pierwszej formy rozliczenia, dlatego obowiązuje nas ten pierwszy termin.

2. Kto jest rezydentem w Austrii?

Rezydentem jest każda osoba, która przepracowała w Austrii ponad pół roku ciągiem lub gdy jej dochody w tym kraju wynoszą 90% całego dochodu rocznego.

3. Do ilu lat wstecz moge ubiegać się o zwrot nadpłaconego w Austrii podatku?

O zwrot podatku można ubiegać się nawet do 5 lat wstecz.

4. Czy istnieje mozliwość odzyskania całego zapłaconego podatku w Austrii?

Sytuacja taka jest możliwa wówczas, gdy zarobiona kwota nie przekracza kwoty wolnej od podatku w danym roku podatkowym.

5. Czym jest dokument Lohnzettel?

Lohnzettel to odpowiednik polskiej karty podatkowej, który otrzymuje się od pracodawcy do końca lutego każdego roku (w formie papierowej), opcjonalnie w formie elektronicznej do końca stycznia. Dokument ten umożliwia ubieganie się o zwrot podatku.

6. Co zrobić w przypadku braku Lohnzettel?

Możesz zgłosić się z prośbą o jego wystawienie bezpośrednio do pracodawcy lub powierzyć to zdanie nam. Opłata za pozyskanie takiego dokumentu wynosi 49 zł.

7. Czy każda osoba potrzebuje UE/EEA, aby dokonać rozliczenia z Austrii?

Zaświadczenie o dochodach UE/EEA to dokument wymagany przy rozliczeniu podatku z Austrii. Potwierdza ono wysokość dochodów uzyskanych w danym roku przez podatnika. Dla wielu klientów pozyskujemy ten dokument w polskich urzędach, aby przyspieszyć procedurę zwrotu podatku i ułatwić kompletowanie dokumentów. Zaświadczenie jest w oryginale wysyłane do austriackiego urzędu.

Pobierz dokumenty

Wolisz osobiście wydrukować, wypełnić i wysłać komplet formularzy, niezbędnych do odzyskania podatku z Austrii? Dodatkowa korzyść to
5% rabatu od naszej standardowej prowizji!

Formularz 2018

Plik pdf, 4.2MB

Formularz 2017

Plik pdf, 2.7MB

Formularz 2016

Plik pdf, 2.6MB

Formularz 2015

Plik pdf, 2.7MB

Formularz 2014

Plik pdf, 2.3MB

Więcej informacji

O zwrot nadpłaconego w Austrii podatku może ubiegać się każda osoba, która legalnie pracowała na terenie tego kraju i posiada nieograniczony obowiązek podatkowy.

Osoby, posiadające status rezydenta, mają obowiązek rozliczenia. Rezydentem jest każda osoba, która nieprzerywalnie przepracowała w Austrii ponad pół roku lub gdy jej dochody w tym kraju wynoszą 90% całego dochodu rocznego.

a dokumentem umożliwiającym rozliczenie się z podatku jest Lohnzettel – odpowiednik polskiej karty podatkowej, który otrzymuje się od pracodawcy do końca lutego każdego roku (w formie papierowej), opcjonalnie w formie elektronicznej do końca stycznia. Podatek z Austrii można odzyskać nawet do pięciu lat wstecz.

Kalkulator podatkowy

Możesz starać się o zwrot podatku w wysokości

To około 2 890,00

Według kursu walut dnia 24XI2016 FXMoney