Zwrot podatku Z Belgii

Pracowałeś w Belgii i zastanawiasz się czy możesz prosto i bez konsekwencji odzyskać część zarobionych tam pieniędzy? Dobrze trafiłeś.

Zwrot podatku

Z Belgii

button

Odzyskaj swoje pieniądze

Wypełnij formularz, a oddzwonimy do Ciebie i zajmiemy się formalnościami.

Zwrot podatku z Belgii jest jak najbardziej możliwy do odzyskania. Średni zwrot podatku z Belgii to około 3 499 zł, a pieniądze należą Ci się nawet jeśli pracowałeś przez krótki czas.

Za legalną pracę w Belgii należy Ci się zwrot nadpłaconego podatku. Chcesz go odzyskać? Zgłoś się do nas i uzyskaj kompleksową pomoc w odzyskaniu podatku z Belgii.

Do ubiegania się o zwrot belgijskiego podatku niezbędna będzie karta podatkowa Fiche otrzymana od pracodawcy oraz zaświadczenie EOG.

Chcesz odzyskać podatek z Belgii? To proste, nie musisz nawet wychodzić z domu!

Wypełnij formularz zamieszczony powyżej, a my oddzwonimy, pomożemy w dopełnieniu wszelkich formalności i odzyskamy dla Ciebie maksymalny zwrot podatku!

Za naszą usługę zapłacisz dopiero po odzyskaniu pieniędzy, dlatego również na zależy na sukcesie Twojej sprawy.

W ciągu 48 godzin od przesłania formularza skontaktuje się z Tobą nasz konsultant i odpowie na każde pytanie związane ze zwrotem podatku z Belgii. Możesz także dowiedzieć się więcej dzwoniąc na naszą infolinię pod numer: 71 799 0 600.

Nie posiadasz niezbędnych dokumentów?

Nic straconego – postaramy się je dla Ciebie uzyskać!

Masz pytania lub wątpliwości? Skontaktuj się z nami

To tylko kilka kroków

first_step

Wyślij zgłoszenie

second_step

Zadzwonimy do Ciebie

third_step

Zajmiemy się formalnościami

fourth_step

Otrzymasz pieniądze

Pytania i odpowiedzi

1. Czy rozliczenie w Belgii jest obowiązkowe?

Tak. Każda osoba pracująca legalnie w Belgii ma obowiązek rozliczyć się przed belgijskim urzędem skarbowym.

2. Kiedy przesyłane są niezbędne do rozliczenia formularze?

W okolicy kwietnia każdego roku pracownik powinien dostać od swojego pracodawcy Fiche, które jest podstawowym dokumentem do rozliczenia. W okolicy września/października Urząd Skarbowy w Belgii udostępnia formy na dany rok podatkowy.

3. Na jaki adres przesyłane są formularze z belgijskiego urzędu?

Urząd wysyła korespondencję na adres, który jest zarejestrowany w belgijskim urzędzie.

4. Jakie dokumenty są niezbędne do odzyskania podatku z Belgii?

Potrzebne dokumenty to:

• karta podatkowa od pracodawcy Fiche

• Wypełniony formularz

• Forma na dany rok podatkowy (w przypadku wspólnego rozliczenia formę na rok małżonkowie muszą podpisać wspólnie)

• Pełnomocnictwo (w przypadku rozliczenia wspólnego pełnomocnictwa musi być podpisane również przez małżonka)

• Kopia dowodu osobistego (w przypadku wspólnego rozliczenia także kopia dowodu małżona)

• Kopia PIT 36 + załącznik ZG (w przypadku wspólnego rozliczenia kopie PIT-ów muszą być także małżonka)

• Zaświadczenie EOG

• Tłumaczonym Akt Małżeństwa (w przypadku ślubu)

• Tłumaczony Aktu Urodzenia Dzieci (jeślisą)

• Tłumaczony Meldunek (w przypadku pozostania w związku małżeńskim lub w przypadku posiadania dzieci)

• Zaświadczenie o nauce (w przypadku posiadania pełnoletnich dzieci)

5. Za jakie lata podatkowe można się rozliczać w Belgii?

Można rozliczać się za okres do 3 lat wstecz.

6. Czy istnieją jakieś ulgi przy rozliczeniu?

Tak. Ulga z tytuły wykonywanego zawodu, ulga na dzieci, ulga z tytułu wspólnego rozliczenia.

WARUNEK: Aby skorzystać z ulg dochody belgijskie muszą wynieść 75% ogólnych dochodów.

7. Kiedy wydawane są decyzję odnośnie rozliczenia?

Urząd belgijski wysyła kalkulację najwcześniej w czerwcu. Od daty otrzymania kalkulacji Urząd Skarbowy w Belgii ma czas od 9 do 12 tygodni na przelanie pieniędzy.

Na przykład:

Pan Kowalski pracował w Belgii w 2013 roku, dokumenty niezbędne do rozliczenia otrzyma po wakacjach 2014 roku. Pod warunkiem oczywiście, że nie jest rezydentem. Dokumenty należy złożyć do daty oznaczonej na piśmie z urzędu. Decyzja wydana będzie najwcześniej w czerwcu 2015 roku.

Pobierz dokumenty

Wolisz osobiście wydrukować, wypełnić i wysłać komplet formularzy, niezbędnych do odzyskania podatku z Belgii? Dodatkowa korzyść to
5% rabatu od naszej standardowej prowizji!

Więcej informacji

Pamiętaj, że jeżeli pracujesz lub pracowałeś legalnie w Belgii masz obowiązek rozliczenia się z tamtejszym urzędem skarbowym. Zwrot nadpłaconego podatku z Belgii przysługuje każdemu kto legalnie pracował na terenie Belgii oraz od kogo pracodawca odprowadzał podatek. Podczas rozliczenia stosujemy podatkowe, aby mógł otrzymać maksymalny zwrot podatku.

Takie ulgi to na przykład wspólne opodatkowanie małżonków lub dodatek na dzieci do 18 lat oraz wiele innych. Aby starać się o zwrot podatku z Belgii niezbędna jest karta podatkowa Lonnfiche, którą wystawia pracodawca.

Kalkulator podatkowy

Możesz starać się o zwrot podatku w wysokości

To około 2 890,00

Według kursu walut dnia 24XI2016 FXMoney