Zwrot podatku Z Irlandii

Pracowałeś w Irlandii i zastanawiasz się czy możesz prosto oraz bez konsekwencji odzyskać część nadpłaconego tam podatku? Dobrze, że trafiłeś do nas.

Zwrot podatku

Z Irlandii

button

Odzyskaj swoje pieniądze

Wypełnij formularz, a oddzwonimy do Ciebie i zajmiemy się formalnościami.

LUB
>> Zostaw swój numer - oddzwonimy

Zwrot podatku z Irlandii jest możliwy do odzyskania w prosty sposób. Średni zwrot podatku z Irlandii to nawet 3 530 zł, a pieniądze te należą Ci się nawet jeśli pracowałeś przez krótki czas.

Dodatkowo rozliczenie z irlandzkim urzędem nie powoduje problemów z rozliczeniem z urzędem skarbowym w Polsce.

Jeżeli pracujesz bądź pracowałeś na terenie Irlandii, to możesz odzyskać nadpłacony przez siebie podatek. Zwrot podatku z Irlandii może wynieść nawet kilkaset euro, dlatego też warto podjąć starania, aby go odzyskać.

Aby starać się o zwrot podatku z Irlandii niezbędne będą dokumenty P45 lub P60, które wystawia pracodawca.

Chcesz odzyskać podatek z Irlandii? To proste, nie musisz nawet wychodzić z domu!

Wypełnij formularz zamieszczony powyżej, a my oddzwonimy, pomożemy w dopełnieniu wszelkich formalności i odzyskamy dla Ciebie maksymalny zwrot podatku!

Za naszą usługę zapłacisz dopiero po odzyskaniu pieniędzy, dlatego również na zależy na sukcesie Twojej sprawy.

W ciągu 48 godzin od przesłania formularza skontaktuje się z Tobą nasz konsultant i odpowie na każde pytanie związane ze zwrotem podatku z Irlandii. Możesz także dowiedzieć się więcej dzwoniąc na naszą infolinię pod numer: 71 799 0 600.

Masz pytania lub wątpliwości? Skontaktuj się z nami

To tylko kilka kroków

first_step

Wyślij zgłoszenie

second_step

Zadzwonimy do Ciebie

third_step

Zajmiemy się formalnościami

fourth_step

Otrzymasz pieniądze

Pytania i odpowiedzi

1. Co to jest tax refund?

Tax refund to zwrot podatku, którego dokonuje irlandzki urząd skarbowy na rzecz osób, które w danym roku podatkowym (za jaki dokonują rozliczenia) zapłaciły więcej podatku niż wynikało to z ich zarobków.

2. Kiedy mogę ubiegać się o zwrot podatku?

O zwrot zazwyczaj ubiegamy się dopiero po zakończeniu roku podatkowego, ale w uzasadnionych sytuacjach można się również starać w trakcie jego trwania. Taką uzasadnioną sytuacją będzie wyjazd za granicę, ale tylko wówczas, jeśli nie planujecie powrotu do Irlandii, aż do zakończenia danego roku podatkowego.

W niektórych sytuacjach jest możliwość starania się o zwrot przed zakończeniem roku podatkowego. Taką możliwość mają osoby, które wyjechały już z Irlandii i nie zamierzają podejmować tam pracy aż do zakończenia danego roku podatkowego.

3. O zwrot za ile lat mogę się ubiegać?

O zwrot nadpłaconego podatku możesz ubiegać się do 4 lat wstecz.

4. Jakie dokumenty potrzebne są do zwrotu podatku z Irlandii?

• Dokument P45 – jest to dokument, który otrzymujesz za każdym razem kiedy kończysz pracę w Irlandii w trakcie trwania roku podatkowego. Wystawia go pracodawca.

• Dokument P60 – jest to dokument, który otrzymujesz na koniec roku podatkowego ( po 31 grudnia). Wystawia go pracodawca.

• Income Levy Certificate oraz Universla Social Charge Certificate – jeżeli posiadasz.

Pamiętaj, że to w Twoim interesie jest przypomnieć pracodawcy o wystawieniu dokumentów.

5. W jaki sposób otrzymam pieniądze po uzyskaniu zwrotu?

Oferujemy Ci dwa sposoby przekazana zwrotu podatku:

• Na konto złotówkowe (przelew w złotówkach) Jest to najkorzystniejszy dla Ciebie sposób przekazania przez nas zwrotu podatku z zagranicy. Nie zapłacisz nic za przelew, ponieważ to my pokrywamy te koszty.

• Przekazem pocztowym do domu (tylko w złotówkach) Nie jest to korzystne rozwiązanie, ponieważ opłata pocztowa pomniejsza przekaz pieniędzy i jest uzależniona od przekazywanej kwoty: im większy przekaz pieniędzy, tym wyższa opłata.

Warto zauważyć, że irlandzki urząd skarbowy może przesłać czek ze zwrotem podatku bezpośrednio na adres klienta, wówczas zgodnie z umową prosimy o przesłanie takiego czeku bezpośrednio do siedziby naszej firmy a my zajmiemy się jego realizacją.

6. Jak długo trwa odzyskanie podatku?

Cała procedura trwa zazwyczaj ok. 3-6 miesięcy od dnia, w którym Twoje kompletne dokumenty zostały dostarczone do naszego biura. W niektórych przypadkach odzyskiwanie pieniędzy może trwać dłużej, szczególnie jeśli osoba ubiegająca się o zwrot nie posiada karty podatkowej P45, P60 lub jeśli podane nam dane albo dokumenty są niepełne lub błędne.

Pobierz dokumenty

Wolisz osobiście wydrukować, wypełnić i wysłać komplet formularzy, niezbędnych do odzyskania podatku z Irlandii? Dodatkowa korzyść to
5% rabatu od naszej standardowej prowizji!

Formularz

Plik pdf, 1.1MB

Więcej informacji

O zwrot podatku za pracę w Irlandii może ubiegać się każda osoba, która legalnie pracowała w tym kraju, czyli pracodawca odprowadzał za nią zaliczki na podatek. Mimo że rozliczenie z irlandzkim urzędem nie jest obowiązkowe to warto ubiegać się o swoje pieniądze, ponieważ średni zwrot podatku z Irlandii to kilkaset euro.

Wnioski o zwrot podatku irlandzkiego można składać przez cały rok, ubiegając się o niego za naszym pośrednictwem masz gwarancję uzyskania maksymalnego zwrotu podatku dochodowego.

O zwrot podatku za pracę w Irlandii można ubiegać się za okres 4 ostatnich lat. Średni czas oczekiwania na rozliczenie podatku z Irlandii w naszej firmie wynosi od 3 do 6 miesięcy.

Dokumenty, które powinieneś mieć to: P45 lub P60, jeśli ich nie masz wystarczy nam Twój ostatni payslip, czyli rozliczenie otrzymywane wraz z cotygodniową wypłatą.

Ważne! Jeśli posiadasz certyfikat podatku Universal Social Charge (za lata 2011 i 2012), możemy odzyskać dla Ciebie również ten podatek. Zwrot irlandzkiego podatku z tego tytułu to dodatkowe kilkaset euro.

Kalkulator podatkowy

Możesz starać się o zwrot podatku w wysokości

To około 2 890,00

Według kursu walut dnia 24XI2016 FXMoney